Subject: FW: palgaandmete läbipaistvuse direktiiv
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Mon, 10 Jun 2024 14:44:50 +0300

From: Agnes Einman <[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 1:51 PM
To: MKM info <[email-masked]>
Subject: FW: palgaandmete läbipaistvuse direktiiv

From: Joanna Veeremaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 10, 2024 1:14 PM
To: Agnes Einman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: palgaandmete läbipaistvuse direktiiv

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kena suvepäeva!

Suhtlesin sotsiaalministeeriumiga, kelle kodulehel oli info palgaandmete
läbipaistvuse direktiivi kohta, aga nad nüüd eemaldasid selle ja suunasid
mind teie juurde edasi.

Nimelt...

Kellelt ma saaksin küsida lisainfot, mis puudutab palkade läbipaistvuse
direktiivi. Uurin just fakti kohta, mida lugesin välismaa väljaandest, et
kaastöötajad hakkavad samuti teadma, mis on kolleegide palkade vahemik.
Kas see lause vastab tõele või kuidas see nähtavaks ka kolleegide seas
olema saab?

Tahaks ka teada, kas väiksemates organisatsioonides palgalõhe aruande
kohustus ei ole (aga muud asjad - palgapakkumiste avalikustamine + palkade
avaldamine on ikkagi kohustuslikud?)?

Ja kas vastab tõele, et (sotsminni kodulehelt saadud): ühegi töötaja palk
individuaalselt avalikuks ei saa, sest soolist palkade erinevust
vaadatakse kogumis. Töötajatel on õigus saada infot oma individuaalse
palgataseme ja temaga sama tööd tegevate töötajate keskmise palgataseme
kohta ja seda nii meeste kui naiste kohta. Ettevõtete palkade
aruandluskohustusest saab otsest kasu vähemalt 260 000 töötajat ehk umbes
38% kõigist Eesti töötajatest.

Kirjutame CVKeskus.ee-s antud teemal artiklit ja hea oleks see osa selgeks
saada.

Joanna Veeremaa
Turundusspetsialist

56855334

CVKeskus.ee | Suurim valik tööpakkumisi
cvkeskus.ee  | cvmarket.lv | cvmarket.lt

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on
konfidentsiaalne. E-kirja sisu edastamine kolmandatele isikutele ei ole
lubatud. Kui olete saanud käesoleva kirja ekslikult, siis palun kustutage
e-kiri koos kõikide lisadega koheselt ning teavitage eksimusest kirja
saatjat. Täname!